Tröttast!

0kommentarer

Söndag 12 Augusti 2012

Jag somnade runt halv två i natt och sov t tre, sen va jag vaken t halv sju innan jag somnade en timme igen, och halv åtta började vi dagen. Två och en halvtimmes sömn känns på humöret!
Jag beundrar dom som är ensamstående med en bebis, som inte inte har någon sambo att diskutera med, bli irriterad och skälla på...
För visst känns d bättre när man gjort d? :)
 
Vi har haft en mycket trevlig helg ihop med svärmor/farmor som åkte hem igen idag, men nu hoppas vi d inte blir så länge t nästa gång :)
Jag längtar efter en hyttetur, så bara Xander blir lite större så ska vi åka dit en långhelg under hösten!
 
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att längta efter att sova!
Va en snabbis t Töcksfors och klippte mig, underbar känsla att va nyklippt :) Ikväll har vi spelat bingolotto med Beate och Kenneth, men ingen vinst! Och nu är grabbarna i köket och fixar sen middag, biff med strips och bearnaisesås... Mums!
 
Jag färgade håret i torsdags, och som vanligt fick jag färg överallt på mig! Jag tycker d är så svårt att få bort färgen sen, så jag googlade om tips, provade hårspray på en bomullstuss och gnuggade...
...och d försvann med en gång! :)
 

Kommentera

Publiceras ej