Söndag!

0kommentarer

Söndag 5 Augusti 2012
 
Vaknade inte på nått bättre humör idag!
D känns i kroppen att jag sovit tre timmar i natt, klockan sex tyckte Xander att han sovit färdigt! Nu sover han max tre timmar innan d är dax för mat, så jag har så svårt att somna riktigt, man piggnar t när man ska gå t köket och fixa flaskan. Oxå är d massa flugor som stör mig, äckligt! Eller så är d vovven som är leksugen och hämtar massa saker mitt i natten... Va negativ jag är idag då, så hemskt är d inte! :)
 
Imorse när sambon och Lexie låg och sov, så åkte jag och Xander t Sulvikingen och handlade flugsmällor och "flugtejp"...
Så nu hoppas jag dom försvinner!
 
På eftermiddagen bäddade jag i ordning på soffan t mig och Xander, tänkte vi skulle sova en stund, och han sov jättegott där...
 
...tills jag skulle lägga mig bredvid, då blev han pigg igen :)
Så då blev d vagnen, och jag plockade ihop och grejade lite ist!
 
Nu ska jag gå en kvällspromenad med vovven, sen hoppas jag både jag, Xander och Lexie sover gott i natt, utan flugor!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej