Läkarbesök!

0kommentarer

Onsdag 22 Augusti 2012
 
Nu är äntligen sambon pigg igen (efter helgens "matförgiftning")!
Han va hemma från jobbet i måndags och igår, låg på soffan och klagade över sin mage, så nu är d skönt att han är på jobbet igen :)
Han äter nog aldrig mer några skaldjur förutom räkor!
 
 
Xander har inte varit riktigt pigg han heller, varm, klibbig och gnällig, och ville inte ligga ensam! Igår gick vi en kvällspromenad så d blev lite kyligare för honom, han sov gott i vagnen hela tiden!
Självklart blev d vilopaus hos min mamma...
 
...där somnade han gott på mormors köksbord :)
 
 
Igår va vi på Bvc, Xanders första läkarbesök, och allt va jättebra! 
4380 g och 53,5 cm (d blev fel längd i torsdags), 390 g sen i torsdags!
Men d syns ju på låren och dubbelhakan :)
 
Idag har jag och Xander varit och hälsat på gammelmormor på förmiddagen, jag har lånat med mig symaskinen hem igen.
Oxå fick jag massa tyger som jag ska sy sängkläder av...
Hon är snäll min mormor :)
Lexie va ensam hemma under tiden, vi har inte tränat d så mycket än eftersom jag är hemma på dagarna, så nu är d dax! På ca 45 minuter hade hon fått ut ett paket med havregryn på golvet och tuggat sönder en vedpinne, men hon låg snällt på sin plats och tuggade på en leksak när vi kom hem. Hon är ju inte gammal än, 7 månade 27 augusti...
Så jag tycker hon va duktig ändå :)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej