Pigg och glad igen!

0kommentarer

Onsdag 15 Augusti 2012
 
 
Natten till igår så sov jag och Xander ca en timme!
Han skriker mest när d är dax för mat eller blöjbyte, men igår skrek han så fort jag bäddat ner honom. Jag tog han på armen oxå gick vi upp och greja i köket ist, och lyssnade på radion, då blev han tyst och nöjd :)
Sen va jag trött och sliten resten av dagen igår!
Vi bädda ner oss på soffan runt halv fyra på eftermiddagen och där somnade vi gott, eller iaf jag, för jag märkte inte att sambon tog upp Xander när han kom hem vid fyra?!
Jag måste ha sett väldigt sliten ut, för sambon tog ledigt från jobbet idag så jag skulle få sova riktigt. Han är att bra go' och snäll min sambo, så idag är jag pigg och glad :) Självklart så har ju Xander varit supersnäll i natt när d va "pappas natt", sovit minst tre timmar mellan matpauserna... Pappas pôjk? :)
 
Orkar inte skriva mer nu, ska bädda ner mig på soffan med varma smörgåsar, massa äppeljuice, se på "Law & Order" och hoppas på att d blir en lika bra natt i natt :)
 

Kommentera

Publiceras ej