Lördag!

2kommentarer

Lördag 4 Augusti 2012
 
Augusti - Och vart är sommaren?
D börjar kännas som hösten, blåser på dagarna och kallt på kvällarna, så nu har jag gett upp hoppet om sommar!
 
 
I torsdags va jag på Bvc med Xander, nu väger mammas docka 3030 g :)
Vi passade även på att åka inom morfar, när vi ändå va i Arvika. Och på eftermiddagen när vi kommit hem igen, fick vi besök av Alexandra och Edward, nu är d nära till deras lilla kommer... Spännande :)
 
Och i söndags hade vi besök av Sandrah och Roger, Xander fick en mjukis elefant, en skylt och en påse med blöjor, d va väldigt roligt att få nått annat än kläder faktiskt :) Tycker d va en superbra idé att ge bort blöjor, d hade jag aldrig lyckats komma på!
 
Idag har jag varit i Norge och köpt blöjor (d är ju under halva priset mot i Sverige!), och självklart Grandiosa pizza :) Annars har d varit en helt vanlig tråkig lördag, och jag är på dåligt humör! Så nu ska jag värma mig en Grandiosa och bädda ner mig med Xander på soffan, så vaknar jag på bättre humör imorgon :)
 
 

2 kommentarer

Alexandra

04 Aug 2012 22:05

Va jätte kul att träffa er i Torsdags :)Ja nu är det nära :) snart vi kan ha barnvagnsrace ;)

Svar: None
Om mig:

Louise

06 Aug 2012 06:22

Väldigt kul att se er med, vi får komma t er bara ni och den lilla kommer hem :) :)

Kommentera

Publiceras ej