Besök!

0kommentarer

Torsdag 9 Augusti 2012
 
Min mamma kom hit och passade Xander igår kväll, dom hade "mormor och Xander"-mys :) Så då städade jag nästan hela huset och sambon målade färdigt barnrummet... Duktiga oss!
Och tack för hjälpen mamma :)
 
Idag vaknade vi 06.20, efter mat och blöjbyte hängde jag tvätt och plockade lite i köket, innan vi bäddade ner oss på soffan en stund t, klockan 09.30 va d dax att gå upp igen. Då fortsatte jag med tvätten och städade barnrummet, som egentligen än så länge bara ser ut som ett gästrum, d fattas lite barnsaker och barngardiner :) Oxå har jag bäddat rent i sängen där, så nu är d färdigt t Xanders farmor kommer imorgon, för att träffa honom för första gången :) Hon bor ca 5 timmar bort och då är d inte så ofta vi träffar henne, så d ska bli jättekul!
 
 
När sambon kom hem efter jobbet åkte han och Lexie t garaget en stund. Jag och Xander åkte t mamma/mormor och hälsade på, jag passade på att utnyttja henne som barnvakt idag oxå. Så då åkte jag t Charlottenberg och köpte mat t honom, och passade på att byta lite kläder som han fått som redan va för litet! Men dom hade haft d så bra när jag va borta, och fått hjälp av en liten barnvakt oxå :)
 
Nu ska jag göra ett försök att färga håret, dom sista gångerna tycker jag färgen har fastnat så dåligt?! När lönen kommer är d dax för frissan oxå, d är helt omöjligt att få ordning på håret nu!
 
Nu ska vi sova!
(d gick inte att publicera i natt, så därför d är uppdaterat nu på morgonen)
 

Kommentera

Publiceras ej