Slappis!

0kommentarer

Söndag 19 Augusti 2012

Snart måndag igen då, men d har varit en bra helg!
I fredags va vi på soc i Charlottenberg så sambon skrev på faderskapsbekräftelsen, nu är han pappa i systemet med!
Sen åkte vi t Arvika och hälsade på Sanna och Gunnar, Sanna är en kompis som jag inte har umgåtts med på väldigt länge, så d va jättekul att träffa henne igen :) Innan vi åkte hem så hälsade vi på min pappa, så Xander fick träffa sin morfar och Pia :)
 
Igår va vi hos Roger och Vivian på skaldjurskalas...
Mycket trevligt och supergott!
 
Xander låg gott hos "farbror" Kenneth, och skrek inte en enda gång :)
 
När vi kom hem igår kväll fixade vi en brasa i kamin... Mys! 
Lexie va nöjdast, hon låg så nära kamin hon kunde komma :)
 Men strax efter tio klagade sambon på att han va illamående, fem minuter senare kräktes han för fullt, och d fortsatte han med hela natten... Magsjuka? Så jag och Xander sov hos min mamma i natt, för d är d sista jag vill ha! Men vi tror mer på att d va "matförgiftning" (d är något skaldjur han inte tål), för han är pigg förutom att han är trött och sliten efter att ha sovit dåligt i natt. Så fick han när han va med jobbet t Riga i våras oxå, och då hade han med ätit skaldjur?!
 
Idag har vi inte gjort någonting, slappat på soffan, sovit och klagat på värmen, ändå så känner jag mig supertrött nu!
 
Börjar bli trött, d är jobbigt att bada :)
 
Jättestort grattis t Alexandra och Mattias!
Som fick en liten dotter i torsdags, hon va så fin och söt :)
Hon kom precis en månad efter Xander och ett kilo tyngre :)
 

Kommentera

Publiceras ej