Städat!

0kommentarer

Måndag 23 April 2012

Klockan åtta va d dax att gå upp idag, promenad i regnet med vovvarna, rostat bröd t frukost och nyhetsmorgon på tv:n, räknat ut avdraget för resor och skickat in deklarationen, knappat in räkningarna i internetbanken, fixade i ordning mig själv, plockade i ordning i skåpen i köket, lunch t Lexie och promenad med vovvarna... Helt plötsligt va klockan 13.00?! Och jag hade tid på vc Verkstaden i Arvika 13.30, jag skyndade mig ner med Lexie t sambons jobb och åkte t Arvika, förstår inte varför jag alltid lyckas komma i sista minuten?
När jag kom hem igen städade jag sovrummet, bäddade rent i sängen och städade nere, så nu är d bara massa tvätt kvar att tvätta!


Varför så mycket regn? På söndag blir d äntligen lite sol och värme!


Hälsade på mamma igår, där somnade Lexie skönt på sin jordgubbsfilt :)


Söndagsmys igår kväll, är inte så glad i godis/snacks, men sambon fixade popcorn (poppade i cognac) och den skålen försvann fort :)

Nu ska jag snart bädda ner mig i sängen, extra gott ikväll när d är renbäddat :) Alarmet ringer 05.00 t morgonen igen!



Kommentera

Publiceras ej