Trött, trött, trött!

0kommentarer

Lördag 21 April 2012

Alarmet ringde 05.00 på morgonen igår, morgonpromenad med vovvarna och fixa i ordning mig, sen va d dax att åka t jobbet. Jag har sovit så dåligt dom sista nätterna! Jag känner mig "helt färdig" när jag jobbat 7-16 turer, så d va väldigt skönt när klockan blev 16.00 igår. Bäddade ner mig i sängen och kollade lite på CSI när jag kom hem, där vaknade jag av att sambon kom och väckte mig och sa att d va mat vid nio-tiden. Gick ner och åt mat, ut med vovvarna och sen bäddade jag ner mig igen, så igår gjorde jag inte mycket mer än att jobba och sova :)
Men på rasten hann jag iaf med att ringa försäkringskassan, åka t labb och ta blodprover och ringa Sveland och fixa försäkring på lillflickan :)

Idag kändes d nästan lite deprimerande när alarmet ringde 05.00, trött och nyvaken gick jag ut och kissa med vovvarna, och ser att d är massa snö ute! Längtar efter sol och värme!

Jag sov hur mycket som helst igår, ändå är jag trött idag... Suck!

Så sambon står vid spisen och jag slappar, bloggar och väntar på biff med strips t kvällsmat... Mums! Sen blir d sängen, jag ska jobba 7-16 imorgon med, men på måndag är jag ledig :)

Kommentera

Publiceras ej