Dåligt humör?

0kommentarer

Onsdag 18 April 2012

Jag kände mig inte alls på nått bra humör när jag vaknade idag, kändes som d skulle bli en dålig och tråkig dag!
Jag måste ha drömt nått konstigt i natt?

Lexie väckte mig klockan åtta idag, jag hoppade i min "One Piece" och gick morgonpromenaden med vovvarna, sen somnade dom gott igen. Så då blev d rostat bröd med skinka och ett glas o'boy t frukost framför Nyhetsmorgon... Gott!
Efter duschen, så hoppade jag i min "One Piece" igen och fortsatte slappa på soffan, fixade naglarna och kollade på Holby City (en serie som går på tv4), jag gillar sjukhusserier så den passade mig.


Konstigt väder vi hade igår, snö, sol, blå himmel och regn, och jag mötte plogbilen på väg t jobbet!

Nu har jag iaf lyckats komma i kläderna och fixat lunch, så nu går jag och vovvarna ut och väntar på att sambon ska komma hem, sen blir d pasta och fiskpinnar...




I måndags kväll va vi hos mamma och hälsade på moster Ylva som va där på besök, kul att ses :)
Hon passade på att ta några fina kort på Lexie oxå!

Nu närmar sig klockan 21.00 och då börjar jag ju såklart gäspa!
Men först blir d lite mys i soffan med eld i kamin, smörgås och varm o'boy och hoppas på att d går nått bra på tv:n :)

Alarmet ringer 05.00 t morgonen, då hoppas jag att jag vaknar på bättre humör än idag!


Kommentera

Publiceras ej