Sjuk?

0kommentarer

Torsdag 8 September 2011

Vaknade t en underbar höstdag idag, med sol :) Känns helt otroligt att se solen efter allt regn, men vilket toppen humör man blir på!


Åkte t Charlottenberg en tur på förmiddagen, tittade lite på centret, Sportshoppen och Rusta. Tycker d är gott att gå runt ensam och bara titta, fast d hade varit ännu bättre om man hade massa pengar att spendera :) Dom hade fått in Merrell-kängorna igen på Sportshoppen, fick ju dom gråa av mamma förra vintern. Och d är dom skönaste vinterskorna jag haft, så nu är jag sugen på att köpa mig ett par svarta oxå. Men 1299:-? När jag redan har ett par. Hmm... Får fundera på d!


Började få lite ont i halsen på tisdag kvällen, igår va näsan tätt och jag fick hosta, lite feber, ont i kroppen och frös. Men med hjälp av Alvedon, nässpray och näsdukar, så känner jag mig mycket piggare idag :) Så d är nerpackat i väskan, ihop med nya stegräknaren för en kväll på jobbet!



Hemma igen efter ett kvällspass på jobbet, 5263 steg blev d idag!

Sambon har fått förkylningen jag hade igår, och gissa om han är "sjuk". Är nog ganska nära döden, om han får säga d själv :) Men lite synd om han är d, är faktiskt ganska jobbigt att va tätt i näsan och att hosta! Men han hade orkat fixa middag t jag kom hem iaf, han är att snäll :)
Nu är magen mätt och go', och tvättmaskinen med arbetskläderna är igång. Så nu bäddar vi ner oss i varsitt hörn på soffan, med nässpray och Alvedon, och ser ett avsnitt av "Criminal minds".
Alarmet ringer 05.00 t morgonen!


Kommentera

Publiceras ej