Skräp!

0kommentarer

Onsdag 7 September 2011


Sambon hade tänt värmeljus, fixat en brasa och lagat tacos t jag kom hem från jobbet igår kväll... Mys!

Vaknade t ännu en dag med regn, så idag har jag städat förråden på övervåningen. Plockat bort sommarkläder/skor och fram med höstens!
Och samlat ihop massa kläder/skor/saker som vi aldrig brukar, förstår inte varför vi ska spara på allt? Men nu ska d kastas!


Väntar på att d ska komma ett par snickare och fixa förrådet snart, så d blir min garderob ist! Sätta upp panel på väggarna, bygga hyllor och fixa lampor, mm :) Hmm... Undrar när dom kommer?

Igår blev nästa schemaperoid färdigt, och jag fick ledigt första helgen i oktober. 7-12 på onsdagen, sen är jag ledig torsdag, fredag, lördag och söndag... Skönt! Så om 21 dagar är vi på väg t hytta :)

Hemma igen, efter en bra kväll på jobbet :) Så nu ska jag slappa framför tv:n, innan d är dax att sova!


Kommentera

Publiceras ej