Mysmåndag!

0kommentarer

Måndag 5 September 2011

Idag gick jag upp klockan 07.00 på min lediga dag :)
Sällan jag går upp så tidigt när jag är ledig, älskar sovmorgon! Somnade nog tidigt igår, eftersom jag vaknade så tidigt. Varit mysväder hela dagen, regn, regn, regn! Så idag har jag städat, grejat och fixat hemma.


När sambon kom hem från jobbet, lyckades jag (helt otroligt!) få med honom till simhallen :) Det trodde jag aldrig, han som typ bor i garaget. Men nu så är premiärdoppet gjort, och jag har använt mitt årskort för första gången. Simmade 25x6, alltså bara 150 meter, och då kändes d i armarna, att jag är väldigt otränad!
Så d är nog dax att jag börjar träna nu! :)

Förresten... Såg filmen "Hur många lingon finns det i världen?" igår, vilken skön film :) Oxå har vi börjat se den danska kriminalserien "Den som dræber", precis sån serie som jag gillar att se! Synd bara att d inte är svensk text på alla avsnitt, tycker d är lite svårt att förstå danskan.

Nu ska jag hoppa i min "One Piece" och tända värmeljus. Sen sätta mig i soffan och krama på sambon, och hoppas på att d går nått bra på tv:n... Måndagsmys!


Kommentera

Publiceras ej