Personalmöte i solen :)

0kommentarer

Tisdag 27 September 2011


Idag har jag varit i Svensbyn, en liten ort utanför Årjäng, kändes som jag va hemma. Dom hade Ica och en skola, så d är ju ungefär som här, bara att vi har Konsum ist. Vi hade personalmöte på ett jättemysigt café där, där dom sålde massa fina ljuslyktor, krukor, blommor, godisstrutar och sånt :)


Och självklart massa goda kakor, så vi fikade ute i solen :) Va roligt att ses på något annat ställe än jobbet, mycket trevligt möte!


Idag har jag "raggat runt" i mammas snygga bil :)
Eftersom vi åker t hytta imorgon, d är ju några mil, så har sambon haft service på min bil... Duktiga han!


Blev en snabbis t Charlottenberg oxå, köpte en foundation, några linnen, en bh och ett par trosor. Men hittade en supersnygg mössa, och en baddräkt som jag vill ha! Undrar vem som vill sponsra mig med en mössa för 499 kr? :)

Nu ska jag packa lite mer, så kanske jag inte är i "sista minuten" imorgon! D är jag säkert ändå, men d hade varit kul att komma iväg tidigt! Först ska jag ju jobba, men jag slutar 12.00... Skönt! :)


Kommentera

Publiceras ej