Lördag + Ledig = Superbra!

0kommentarer

Lördag 24 September 2011

Vaknade pigg och glad 09.00 t sol, och jag är ledig hela dagen :)
Igår va d dansgala här i Koppom, inte ofta d händer nått här i Koppom!
Jag jobbade 7-21 och sambon jobbade 14-02, men dom hade så lite att göra på jobbet, så han kom hem vid tiotiden. Så d blev slappa framför tv:n för oss, men då är vi ju pigga idag oxå :)


Började morgonen med helgfrukost framför tv:n, Rostat bröd med ost och ett glas O'boy :) Sen 15 minuter på crosstrainern, innan jag va utsliten!

Va ska man hitta på idag då? :)




D blev en tur t centret idag, handlade lite mat och köpte mig en ny plånbok :)

Sitter i soffan och letar efter nått bra på tv:n, varför går d aldrig nått bra på helgen? Precis kommit hem efter en liten springtur med vovven och sambon, och jag är utsliten igen! Sambon står vid spisen, d blir biff med strips och bearnaisesås t middag idag... Mums :)


Tänk att nått som ser så äckligt ut, kan va så gott!


Soffmys resten av kvällen!




Kommentera

Publiceras ej