Sova!

0kommentarer

Onsdag 21 September 2011

D är inte kul att gå upp 05.00 när d är så mörkt ute, känns som man går upp mitt i natten! Hade gärna snoozat en timme, tills d blivit ljust ute, är så mycket lättare att gå upp då. Tänk va lite sol och ljus kan göra med humöret! Men d är mysigt med höst/vinter oxå :) Tända värmeljus, elda i kamin, bada "badtônne", mysdagar på soffan, osv...
Oxå är d bättre utbud på tv:n!


Somnade en timme på soffan, när jag kom hem efter jobbet. Somnar nästan alltid en stund efter jag jobbat 7-16, lr så somnar jag super tidigt på kvällen, typ sju-åtta. D är inte alltid lika kul!


Nu ikväll har jag varit i Arvika och köpt mig en crosstrainer. Har tjatat länge om att jag vill ha en, så nu fick jag pengar av sambon så jag kunde köpa en... Snällaste pôjken! Vet inte om han va trött på mitt tjat, lr om han tycker jag behöver träna? :) Köpte en begagnad Orbitrek Elite, dumt att köpa nytt ifall den aldrig blir använd. Testade den förut och blev utsliten efter 10 minuter! Tur att jag och Maria har börjat träna igen, så jag kanske får lite kondition :)

Nu blir d en dusch, fixa middag och sen sova igen!


Kommentera

Publiceras ej