Hej på Mâten igen!

0kommentarer

Lördag 17 September 2011

Nu är jag äntligen ledig, ända tills tisdag 16.00... Så skönt!

Dålig start på morgonen, när man får börja skrapa is på bilrutorna.
Vill ha vinter nu, för då blir man iaf van kylan!


På förmiddagen gick jag och en boende ut på en promenad, d är ju "Mâten", roligt att umgås utanför jobbet lite :) Klockan va bara strax efter tio, men d va redan massa bilar överallt.


Och dagens motion fick jag, när jag körde rullstol i "Mâtensbacken" :)
D va ganska lagomt med folk när vi gick uppåt, men när vi gick tebax va d  desto mer!

Sitter i soffan och äter toast, efter en lång varm dusch... Gott!
Och väntar på sambon som är i duschen nu, efter att ha kastat in all ved... Duktiga han! Så nu slipper jag fundera på vem som ska göra d :)

Ska snart fixa i ordning mig, så blir d en tur t Årjäng igen...
Måste ju på "Mâten" :)




Hemma igen, kvällens vinst blev tre nallar :) Tyckte d va dåligt med folk, d va lika mycket folk på OK som d va på nöjesfältet... Synd!
Åt kebab t kvällsmat innan vi åkte hem, så nu blir d soffan direkt. "Mördare okänd" på tv:n, och d brinner i kamin... Mys!


Kommentera

Publiceras ej