Vovven!

0kommentarer

Onsdag 14 September 2011

Va så trött när alarmet ringde 05.00, så funderade snabbt på om jag inte va sjuk. Men bara jag kom upp blev jag piggare! Och lagomt t jag slutade klockan ett, så kom solen :)


Fick besök av Hanna en snabbis när jag kom hem, kul att prata lite :)
Synd bara att d ska gå så länge mellan vi ses!
(är nog 4-5 år sen detta kortet togs, men hon är lik sig ändå :))


Sen blev d en tur t Årjäng igen, vovven hade tid för en hälsocheck hos veterinären klockan 16.00. Lite sned i bakbenen, annars pigg och aktiv för sin ålder. Han hade gått ner fyra kg på ungefär 1,5 år, men 46 kg va alldeles lagomt tyckte hon. Så han fick godkänt :)


Om två veckor idag, så åker vi t hytta... Längtar!

Sitter här mitt i natten och uppdaterar bloggen :)
Vaknade på soffan nu, 02.00, känner mig faktiskt ganska pigg! Men där ju inte så konstigt, somnade på soffan runt halv sju, så jag har ju sovit några timmar :) Men snart ringer alarmet, 05.00 är d dax att gå upp!



Kommentera

Publiceras ej