Storm!

0kommentarer

Tisdag 13 September 2011

Regn, grått och blåser "storm", typisk höstdag!


D hade varit mysigt, om man va ledig. Bäddat ner mig på soffan i min "One Piece" och "raggsocker", hostat, tänt värmeljus och eldat i kamin :) Men ist så har jag gått runt och hostat på jobbet hela dagen. Sen somnade jag på soffan när jag kom hem, och vaknade lagomt t sambon skulle åka t jobbet. Men vi syns ju imorgon! Klagade på honom igår, att han bara är hemma när han är trött och sliten, "tur" att d inte gäller mig oxå... Hmm?


Vill köpa mig en t "One Piece", eller "Kosedress" som dom kallas. D har kommit två nya färger på Slakkline.no, är sugen på att köpa den ljusblå... Mys hela vintern! Eller kanske den svarta, helst båda två, men dom kostar ju en del!


Tänkte få mig en ny hobby, sticka "raggsocker", men jag kan inte sticka? Har hittat en sida på nätet där dom säljer garn i många fina färger iaf, Kickishobbysida.se.  Får åka och hälsa på mormor en dag, och få en kurs... Min mormor kan d mesta :)

Snart dax att sova nu, alarmet ringer 05.00! Bara fyra arbetsdagar kvar nu, sen är jag ledig två dagar, ska bli så skönt :)

Kommentera

Publiceras ej