Mysdag!

0kommentarer

Söndag 11 September 2011

Sovmorgon, vaknade klockan tio på soffan! Kändes som jag sovit lite för länge, ont i huvudet, slö och stel i kroppen, måste ha somnat tidigt igår?

Diskat och plockat ihop, och varit en snabbis på Konsum. Men nu har jag bäddat in mig i täcket igen, och knäppte på tv:n. Och då missar man ju inte, att d är tio år sen terrorattacken i New York, "11 September" idag. Hemskt d som hände, och jag tycker synd om dom drabbade, men d känns som d är så långt ifrån mig.


Så här sitter jag och myser med värmeljus, trycker på datorn och lyssnar på P4 Norge ist :) Och lyssnar på regnet som öser ner, och väntar på att klockan ska bli tre. Då är d dax att åka t Årjäng för ett kvällspass på jobbet!


Hittat en snygg dator som jag vill ha, helst nu! Snyggt med vitt :)



Hemma igen... Städat mitt akvarium och matat fiskarna, tänt värmeljus och bäddat på soffan. Sambon började nattveckan på jobbet idag, så då sover jag med vovven på soffan. Är egentligen ledig imorgon, men d är utbildning och möte på jobbet, så d blir några timmar i Årjäng iaf. Ska se ett avsnitt av "Csi", innan d är dax att sova!


Kommentera

Publiceras ej