Promenad!

0kommentarer

Lördag 10 September 2011

Äntligen helg... eller? Ja just d, jag jobbar helg igen! Men d blir timmar, och jag slutade klockan ett idag, och jobbar 16-21 imorgon :)


När jag kom hem, blev d en skön promenad i solen... Duktiga mig!


+2º på morgonen igår, när jag åkte t jobbet, alldeles för kallt!
Längtar efter vintern för då är d varmt när d är +2 °, och då är vantarna, "raggsockera" och vinterjackan framme!


Ensam hemma med vovven, för sambon är ju självklart i garaget!
Mys i soffan med "Mormors stekta äpplen" och vaniljsås... Mums!
Men förstår inte varför d aldrig går nått bra på tv:n på helgen?

Om jag hade haft lite mer pengar, hade jag varit på "Torsbymârten" och slösat bort dom ikväll :) Tycker d är superkul att köpa lotter, och "fiska" kramdjur, så d kanske är lika bra jag inte är där!



Kommentera

Publiceras ej