Träna?

0kommentarer

Måndag 19 September 2011

Nyvaken i soffan, nyhetsmorgon på tv:n och regn ute, bra start på en ledig idag :)

D blev en snabbtur på "Mâten" igår oxå, i regnet! Men köpte bara två parfymer, annars tyckte jag inte d va mycket att ha där :)


Igår kväll hade vi en riktig myskväll... Först en timme i bubbelbadet :)


Sen pizzabakning... Mums! Recept för fyra personer, men hade nog räckt till åtta :)


Nej, göra mig i ordning kanske, och packa träningsväskan :)
07.30 kommer Maria och hämtar upp mig, då är d dax för gymmet igen!



D va skönt att komma tebax t gymmet! Men d kändes ju i kroppen, att vi inte varit där sen i Maj :) Och d märktes i väskan oxå, för jag hade glömt massa saker och tappat bort vattenflaskan, men d är fixat nu. Så nu står väskan redo på bänken, för d blir en tur dit t morgonen oxå :)


Har varit på jobbet och provat arbetskläder igen. D bara är tre T-shirtar/pikétröjor och byxor att välja på, ändå får jag beslutsångest. Men nu har jag bestämt mig, d blir T-shirt, randigt förkläde och gröna byxor... Och jag är nöjd! Har provat så många gånger nu, så nu tyckte jag dom va bekväma oxå :) Längtar faktiskt till vi får dom!

Somnade ett par timmar på soffan, men nu har jag diskat, plockat ihop, tömt aska ur kamin och fixat en brasa. Väntar på att sambon ska komma hem från jobbet, och lagar sen middag... Fiskpinnar med potatis och stuvad spenat, mormors hemodlade spenat... Gott :)


Kommentera

Publiceras ej