Lördagsmys!

0kommentarer

Lördag 3 September 2011

Dagens arbetspass avslutades klockan 12.00, gott! Hade varit ännu bättre om inte alarmet ringer 05.00 t morgonen igen. Men börjar bli van att jobba helg nu, snart är fyra av sju jobbhelger gjorda. Tur att jag trivs så bra med mitt jobb :) Sen hoppas jag att jag är ledig minst fredag, lördag och söndag första helgen i oktober, för isf blir d hyttetur! Längtar!


Beställde mig en stegräknare förut, ska satsa på 12000 steg om dagen.
D blir nog inga problem dom dagarna jag jobbar! Men dom dagarna jag är ledig då? :)


Lördagsmys med varm O'boy och tekakor med ost t kvällsmat. Snart "Brottskod: Försvunnen" på tv:n, så jag och vovven bäddar ner oss på soffan :) Sambon är ute och dricker alkohol, så han är inte alls så skötsam som mig, så d så!



Kommentera

Publiceras ej