Grå dag och premiär på gymmet!

0kommentarer

Onsdag 9 Mars 2011


Började dagen med att upptäcka att d snöade...
Vill absolut inte ha mer snö nu! Hade väntat mig en fin vårdag ju!
Hembakad "kake" t frukost, innan jag gjorde mig i ordning, för att åka och möta Maria vid gymmet klockan tio...


Premiär på gymmet för mig idag :)
Vi va där i två timmar, men vi svettades ju inte hela tiden...
Jag som aldrig varit där förut, läste ju på alla lappar och kollade runt överallt :) Men d blev iaf ca 10 kilometer på crosstrainern och 20 minuter promenad på löpbandet... D va super skoj :)
D här ska vi fortsätta med, Maria!

Annars har d bara varit en allmänt "grå slappar dag" idag, tråkigt :(



Tittat till mina plantor igen... Vitlöken växer för fullt!



Och nu börjar även chilin på att komma upp :)



Lagat "Strimlat fläskkött och nudlar i sweet chilisås" t lunch idag,
men d blev fruktansvärt starkt! Så d får bli matlådor t sambon av resten...
Och "Korvstroganoff med ris" t middag för mig ikväll ist :)


Kommentera

Publiceras ej