Biff och Träningsskor!

1kommentarer

Tisdag 8 Mars 2011

Hostat hela natten känns d som, så halv åtta gick jag upp idag.
Gott att komma upp tidigt oxå :)
Åkte en tur t mamma och umgicks lite med henne, för hemma låg dom och sov.  Va en tur inom mormor med, får passa på när hon är hemma :) Fastän hon är pensionär, så har hon fullt upp!


Hipp hipp Hurra... Idag fyller Beate (sambons syster) 20 år...
Grattis Grattis! Hoppas du får en fin födelsedag :)

Jobbat kvällen idag, va skönt att komma tebax t jobbet igen!
Och ännu bättre, när man jobbar med en så go arbetskompis :)



När jag kom hem bjöd sambon på god middag, "Biff med strips och bearnaisesås"... Mums! :)


Nu ska jag lägga mig och sova!
Så jag orkar upp och möta Maria på gymmet t morgonen :)
Då ska d tränas, i mina nya fina träningsskor!



1 kommentarer

beate

09 Mar 2011 20:01

tack för gratulationen :) är att inne på din blogg å kollar ibland ;)

Kommentera

Publiceras ej