Sjuk!

0kommentarer

Fredag 4 Mars 2011

Vaknade på onsdags morgon och kände mig allmänt sliten :(
39,9° i temp och hosta!
Sambon va ju redan sjuk, så d är ju såklart hans fel, att jag är sjuk nu...
Jag som aldrig blir sjuk ju!

Så vi har legat nerbäddade i varsitt hörn på soffan, i två dygn.
Inte orkat gjort någonting, mest sovit. Bara varit på Konsum och köpt mig filmjölk, för har så svårt för att svälja tabletter.



Ringde vårdcentralen igår och fick recept på hostmedicin. Har hostat så jag har ont i magen, känns som jag gjort världens träningspass!
Om d ändå vore så väl ;) Soffan, vattenflaskan, alvedonen och hostmedicinen är min "bästa vän" just nu!



Känner mig lite piggare idag, har inte så hög feber iaf.
Och har börjat få tebax matlusten lite.
Så min snälla mamma har bjudit oss på lunch... Pannkakor :)

Va gott att komma ut och få lite frisk luft oxå...
Känns som våren börjat komma, hoppas, hoppas, hoppas!

Nu ska jag fixa eld i kamin, ta mig lite hostmedicin och bädda ner mig på soffan igen! Känns i kroppen att man inte är helt pigg :(

Tänkte ha älgkött kokt i grädde och potatisgratäng (färdigköpt), t middag ikväll :)

Kommentera

Publiceras ej