Grattis Mamma!

0kommentarer

Tisdag 29 Mars 2011


Idag fyller mamma 50 år... Massa Grattis t min mamma :)
Tråkigt bara att hon inte är hemma!

Tänkte åka och hälsa på mormor på förmiddagen, men hon skulle ju på "Jârnskestönna", så hon hade inte tid med mig. Fast hon är pensionär, så har hon mer fullt upp än oss... Tycker d är jättekul att hon hittar på saker :)
Så jag har bokat tid hos henne halv två imorgon ist...


Så åkte en tur t Arvika och tittade lite. Köpte 30 års present t sambon, får se om jag orkar hålla mig lr om han får den tidigare :) Han fyller inte förrän om en vecka, men då jobbar han eftermiddag. Så då är han bara trött och sliten när han kommer hem...
Oxå mötte jag Maria och gick på loppis... Loppis gillas!

Tjugo i två hade jag tid på barnmorskemottagningen för cellprovstagning, gillas inte!


Sen blev d ett gympass med Maria... Tycker d blir mer och mer kul för varje gång vi är iväg! D gillas massor!


Fixade korv med bröd t lunch, när jag kom hem :)
Plockat ihop och grejat lite, sen bara slappat framför datorn...


Eld i kamin, tända värmeljus, datorn, toast och "Csi Miami" på tv:n...
Nu ska jag och vovven mysa i soffan :)



Kommentera

Publiceras ej