Födelsedagspresent och Kvällsmys :)

0kommentarer

Onsdag 30 Mars 2011


Vaknade och gick upp klockan 07.00, när sambon kom hem från jobbet!
Då fick han sin födelsedagspresent... Så länge orkade jag hålla mig :)
En mobil, Nokia N8... Tror han blev väldigt nöjd och glad iaf :)


Gjorde mig i ordning, och hann med att bränna en cd oxå :)
Innan d va dax för att åka och möta Maria, men när jag kom t uno-x kom jag på att jag glömt nått.... Träningsväskan! Den stod så fint kvar på trappen...

Klockan 09.00 va d dax för ett par timmar på gymmet igen :)
Efter åkte vi en snabbis t Charlottenberg, köpte mig ett par träningsbyxor...


När jag kom hem åkte jag inom mamma, tog in posten och åt frukost...
Sen åkte jag t mormor och hälsade på... Och skjutsade henne t banken, apoteket och kiosken, vi "raggade runt" i mammas fina bil :)


Fick en vällingmugg som jag gett "Moffarn" när jag va liten, och ett glas fat av henne :)

När jag kom hem plockade jag ihop lite, satte på en tvättmaskin med arbetskläderna och fixade middag...


Lasagne och sallad idag :)


Matlådor :)
D är d som är bra med lasagne, d blir så mycket mat!


Nu blir d mys i soffan, ljusen  är tända, d brinner i kamin, "Csi Miami" på tv:n och vaniljglass med nyponsoppa t kvällsmat :)

Sen är d dax att sova lite, innan klockan ringer 05.00!


Kommentera

Publiceras ej