Jobbat!

0kommentarer

Söndag 13 Mars 2011

Klockan ringde 05.00, dax att gå upp för en arbetsdag igen!
Jobbat 7-12, vilat, läst, duschat och nu dax att jobba igen, 16-21...



Räksmörgås t frukost på jobbet idag... Gillas!



Varit tråkigt väder hela dagen, snöblandat regn :(
Så ikväll ska jag mysa på soffan, se nån bra film och elda i kamin :)



Underbart att komma hem t kaminen och soffan igen :)
Sambon har varit hos Sundin och fått sig middag ikväll, så han hade fått med sig en matlåda hem t mig... Snäll han är Sundin :)
Lyx att komma hem och slippa laga mat!



Skinkschnitzel med strips och champinjonsås... Jätte gott :)

Sambon har redan somnat på soffan...
Och jag börjar känna mig lite trött jag med, så blir ingen film.
"Csi Ny" på tv:n ist, sen sova. Slitsamt att va borta hela dagen!

Ledig imorgon :)

 

Kommentera

Publiceras ej