Gymmet och Shopping!

0kommentarer

Måndag 28 Mars 2011

Skönt att vakna 07.30 och se solen :)
Har varit så gott väder idag, nästan varmt ju!
Hoppas d fortsätter så, för nu är jag ledig måndag, tisdag och onsdag... Gott!



Dagens frukost... Duktiga mig, som äter frukost på en ledig dag!
Innan d blev ett pass på gymmet med Maria :)

Sen åkte jag på en liten shoppingtur, men köpte inget :)
Letar födelsedagspresent t sambon, som fyller 30 år den 5 april...
Men men... Har ju några dagar kvar att leta!

På eftermiddagen följde jag, sambon och Sundin med Maria och tittade på en lägenhet. Här i Koppom! Så hoppas hon flyttar snart, då blir vi grannar igen :)

Sen blev d en shoppingtur igen, t Charlottenberg med sambon och Sundin :) Vi va inom "Charlotta Grillen" och åt middag oxå... Super god mat där!


Köpte 5 linnen och ett hårband för 76 kr... Då är d kul att shoppa :)


Fick en ny vattenflaska av sambon, rosa och fin :) Perfekt att ha när jag är på gymmet! Och fick ett rosa nyckelband av den snälla tjejen i kassan på Sportshoppen :)


Försökte mig på att göra varma smörgåsar i min "nya" pizzaugn igår...
Gick inte så bra med dom första, kolsvarta! och rök full köket...
Men dom andra blev super goda :)



Hittat en snygg jacka oxå... Vill ha den, helst nu :)

Kommentera

Publiceras ej