Sol och Jobbat...

0kommentarer

Onsdag 16 Mars 2011

Igår kom svärmor och hennes pojkvän på besök, och sov över t idag.
Va roligt att träffas igen :)
Men jag jobbade 7-16 (är inte van att jobba så länge ;)), så jag somnade ju på soffan igår kväll. Och idag jobbar jag oxå 7-16, och då hade dom åkt när jag kommer hem. Dom bor i Valdres i Norge, så dom har ju ganska lång väg hem. Så jag har inte varit speciellt roligt sällskap...
Men hon umgicks med sin son iaf :)



-12° när klockan ringde 05.00 imorse, men under dagen har d ju varit riktigt gott väder, älskar sol och blå himmel :)


Bjöd på våfflor t eftermiddagskaffet på jobbet idag... Mums :)

Hälsade på mamma en tur efter jobbet idag, länge sen jag varit där...
Sen åkte jag hem och somnade på soffan, förstår inte varför jag blir så trött!

Nu blir d varma smörgåsar och mys i soffan :)
Sen sova, klockan ringer 05.00 t morgonen, ska jobba 7-16 igen!

Kommentera

Publiceras ej