Sommartid!

0kommentarer

Söndag 27 Mars 2011

Vaken och pigg klockan 08.00, även fast vi ställt om klockan till sommartid. Skoj att jag går upp först i huset, en söndagsmorgon :)
Åkte t gymmet och gjorde ett pass... Duktiga jag!
D va loppis på folketshus i Åmotfors, då blev d såklart en tur inom där oxå... Och självklart hade jag med mig lite saker när jag kom ut :)


Köpte en ängel att hänga på väggen för 30 kr...
Tycker änglar är så fina!
Ska tatuera en på ryggen, när jag blir stor och tuff!


En kruka med en ängel på för 10 kr...


En pizzaugn från "OBH Nordia" för 60 kr...
Så sambon kan baka stenugnsbakad pizza t mig :)


Och fyra äggkoppar för 20 kr...
Så slipper Sundin klaga på att vi inte har äggkoppar :)

På vägen hem åkte jag inom Mirja och sa hej, va roligt att se henne igen! Är så länge mellan gångerna nu :(
Va inom mamma och sa hej oxå, eftersom hon åker tebax t Flen under veckan igen :(
Fick massa mat som va kvar efter kalaset! Så får nog bjuda någon på mat en dag under veckan...


Mamma köpte sig ett jättefint guldhalsband för födelsedagspengarna,
roligt att ha ett minne från sin 50 årsdag :)

Hemma igen efter en bra kväll på jobbet...
Startat en tvättmaskin, diskat, plockat ihop, dammsugit, vattnat blommor och tänt massa värmeljus...

Ska försöka göra "Varma smörgåsar" i min nya pizzaugn, sen ska jag och vovven mysa i soffan framför kamin och tv:n :)
Sambon jobbar natt och Marius är någonstans, så då passar vi på att mysa!

Bara tvättmaskinen är färdig, ska jag bädda ner mig på soffan och sova!

Kommentera

Publiceras ej