Gym?

0kommentarer

Måndag 7 Mars 2011

Började dagen med att göra ingenting...
Ungefär som jag gjort dom sista fem dagarna!
Fast då har jag ju varit sjuk :(
Längtar t att få komma tebax t jobbet imorgon kväll :)

På eftermiddagen åkta jag och Maria t Charlottenberg, för en shoppingtur på centret :)
D blev bara lite nödvändigheter från ÖoB på centret...
Men på Sportshoppen hittade vi träningsskor på rea, och "halva priset" på d, så betalde 200 kr... Super :)

Oxå köpte vi 3-månaders kort på gymmet, så på onsdag blir d premiär... Tummen upp!
Maria har ju varit på gym förut, men för mig är d första gången.
Hoppas vi fortsätter, så d inte bara blir en "Kul i början-grej"!


Nu ikväll har jag bakat "frukost frallor" och "mormors kake".
Och fixat ihop en makaronpudding, av resterna från igår, så sambon har lunchlåda t imorgon...
Och Marius har kommit hem igen. Han har fixat in lite ved, och fått eld i kamin. Så nu slipper vi frysa ikväll :)

Är super glad, för sambon har fått förlängt på sitt jobb, t sista september :) Och min arbetslösa mamma, har fått jobb :)
Kan inte bli bättre!

Nu blir d varm o´boy och frallor med ost t kvällsmat :)

Kommentera

Publiceras ej