Städat...

0kommentarer

Måndag 7 Februari 2011

Sovmorgon + Ledig dag idag = Perfekt!

Har städat förrådet uppe och "alltmöjligt rummet" (där jag ställt in allt, för att jag inte har nånstans att ha d)...
Gud va mycket man sparar på, "-Men jag kanske behöver d senare".
D man inte använt på ett år, d behöver man inte!!

Har hälsat på mamma... Åkte på Konsum åt henne, snäll som jag är :)
Hon har så ont i ryggen, efter hon halkat på isen. Stackars min mamma!

Va inom Loppisen oxå, för att hitta lite saker till "alltmöjligt rummet"... Som nu är sambons "Lekrum" ist :)
Men hittade bara en lampa...



Så här såg d ut när jag började...



Så här blev d när jag städat färdigt...



Och bilbanan kom fram oxå :)

Tycker inte om att d börjat snöa igen, blir säkert jätte halkigt på vägen!
Men sambon har parkerat sin bil ovanför backen.
Så då kan jag bara ta hans bil, om d är för halkigt för min Saab att komma upp t morgonen, när jag ska t jobbet :)



Hade räkor i kylskåpet, så har även gjort en Räkpaj,
så d får d bli i lunchlådan imorgon :)


Kommentera

Publiceras ej