Sömntuta...

0kommentarer

Torsdag 3 Februari 2011

Vaknade t fint väder igen, hoppas på fint väder hela helgen :)

Somnade inte förrän halv åtta på morgonen idag,
och sov t halv två :O
Så sov bort hela dagen iaf!!!



Bäddade ner mig runt ett igår, men orkade inte somna riktigt,
va varmt och allt va bara jobbigt...
Så gick upp vid fyra igen och städade lite, och väntade på att sambon skulle komma hem från jobbet ist...
Hade 27°C! inne så va nog därför jag hade så svårt att somna!
Annars brukar jag tycka om värme, men i natt va d jobbigt!
Frukost med nybakade frallor från 7-eleven, innan vi bäddade ner oss :)

Jobbat 16-21, och eftersom jag sov så länge, så har jag inte hunnit med att göra så mycket annat idag...



Har iaf bytt en trasig blixtlås på min jacka nu ikväll, duktiga jag :)




Kommentera

Publiceras ej