Bakning och Jobb!

0kommentarer

Söndag 27 Februari 2011

Inte gjort så mycket idag, varit nere på Konsum och handlat lite mer mat. Dom håller på att ändra om inne i butiken, så dom hade massa varor med "halva priset" :)



Köpte mig en "oljespray", perfekt t köttet och salladen :)



När vi va på centret igår köpte jag lite smink,
den nya foundation "Stay 24h" från Maybelline, en ögonbrynspenna och ett hårband. Bästa foundation jag haft!
Läppstiftet och örhängena köpte jag i Årjäng förut en dag, läppstift från "Collistar" för 85 kr, som annars kostar 225 kr, gillar REA :)

Nu försöker jag baka bullar, fick ju ett recept av Sandrah när jag va där, spännande att se hur d går. Bullarna brukar alltid bli så torra för mig!





Bullarna blev bra :) Lite välstekta, men goda ändå :)



Så åkte inom mamma med en bullpåse nu efter jobbet.
Flera dagar sen jag hälsat på henne!
Hon hade köpt en ny praktisk rostfri bunke t mig, med lock, och gummi i botten så den står stadigt. Snäll hon är, min mamma :)

Jobbat ett kvällspass idag, d är så skönt att jobba kvällar!
Speciellt när man har så bra arbetskamrater :)

Toast och Csi, innan d är dax att sova, klockan ringer 05.00!



Kommentera

Publiceras ej