Planterat!

0kommentarer

Onsdag 23 Februari 2011


Ätit frukost och fixat eld i kamin, d hade slocknat :(
Så är d när man sover länge!
Äter nästan aldrig frukost annars, förutom på jobbet då.
Men nu ska jag börja med d :)
Hörde brandbilarna tutade förbi oxå, läste på Nwt.se att d va en stor villabrand i närheten av Koppom. Hoppas d gått så bra d kan, och inga personer blivit skadade. Vilken mardröm om d började brinna i mitt hus!! Alla saker och foton man har, som är svåra att ersätta med nytt.

Fint väder idag, så d får bli en promenad sen!



D blev ingen promenad...
Åkte och hälsade på Sandrah ist, va så länge sen vi träffats :(
Hon bjöd på god middag, och super goda bullar, lyxigt:)


Fick bullreceptet av henne, så d kommer upp på bloggen om några dagar...



När jag kom hem igen, kom Maria och hälsade på :)
Tycker d är så roligt att vi börjat umgås igen!
Fick planteringstips av henne, så nu har jag planterat vitlöksklyftor och chilifrön, kan ju alltid hoppas att jag har lite "gröna fingrar" :)

Sen åkte jag och sambon t Mirja och Thasina och hälsade på en stund :)

Eftersom d inte blev någon promenad idag (va så kallt när solen försvunnit), så cyklade jag 10 kilometer nu ikväll ist... Tummen upp!
Nu ska jag se "Law & order", sen är d dax att sova!


Kommentera

Publiceras ej