Tatuering?

0kommentarer

Måndag 21 Februari 2011

Sett på "LA Ink" samtidigt som jag cyklat 13 kilometer,
och lyssnat på "P5 Oslo" :) Super bra radiokanal!
Jag blir så sugen på en tatuering!

Har en drake på vaden, som en bekant gjorde när
han började lära sig att tatuera. Den skulle behöva göras om lite,men d gjorde så fruktansvärt ont!
Så den är bra som den är, så länge :)
Men d kanske inte gör riktigt lika ont, om d är någon som kan?!
Vet iaf va jag vill ha, om jag skulle våga tatuera mig igen, en ängel på ryggen. Men är så dålig på att rita, så skulle behöva någon som kan d :)
För vill ha en tatuering som betyder nått, och inte bara ser fin ut!



Har plockat ihop och dammsugit. Skulle diska, men slangen till varmvattnet har gått sönder, så har bara kallvatten nu!
Äter sen frukost, kycklingpaj, innan jag gör mig i ordning och åker t jobbet :)
Och hoppas på att d är fixat t jag kommer hem ist!



Hemma från jobbet igen, varit en riktigt bra kväll på jobbet idag!
Tryckt igång en tvättmaskin med arbetskläder och ätit sen middag, Pasta carbonara. Varmvattnet i köket va fixat, och disken diskad :)

Nu ska jag se på "Criminal Minds", och vänta på att tvättmaskinen blir klar, så jag kan stoppa d i torktumlaren. Sen är d dax att sova, så jag orkar jobba 7-16 imorgon :)


Kommentera

Publiceras ej