Slappis Söndag :)

0kommentarer

Söndag 20 Februari 2011

Vaknade av solen lyste på mig idag igen :)
D har varit så skönt att inte behöva vakna till alarm på hela helgen!

Har varit -26° i natt... Längtar verkligen efter vår nu!

Började dagen med frukost, och 10 kilometer på träningscykeln!
Sen åkte jag och sambon runt och kikade lite, vill hitta en riktigt fin grillplats i någon skog :) Men hittar ingen!
Oxå va vi inom mamma en tur :)



Lunchen idag: Kycklingpaj med kall sås och sallad


Vi såg den svenska thrillern "Ond tro" igår kväll.
Den handlar om en kvinna som precis flyttat till en
ny stad, och börjat på nytt jobb. Hon ser ett mord,
och blir besatt av mördaren...
Absolut en av dom sämsta filmerna jag sett!
Inte min typ av film...



Slappat en timme i bubbelbadet, med varsin "Bacardi Mojito" :)

Nu ser jag på "Inspector Lynley mysteries" och eldar i kamin,
innan d är dax att gå upp och lägga sig :)
Sambon sover redan i andra hörnet på soffan!

Kommentera

Publiceras ej