Fixardag!

0kommentarer

Onsdag 2 Februari 2011

Underbart väder, hoppas att våren har kommit nu :)

Började dagen med att tömma kamin, och fixade eld i den, plockade ihop lite och dammsög nedervåningen, och gick ut med vovven lite... Va ju så skönt ute :)
Och diffade schemat, och började lägga in för april/maj :)



Sen väckte jag sambon med frukost :)

Oxå kom Christopher på besök en snabbis i em..
Är sugen på en ny dator :)
Men fattar ju ingenting om sånt, processor, hårdisk, RAM, grafik, osv...
Så han försökte förklara va jag ska titta efter :)



Hittade denna... Super snygg!
Och det va, en "helt okey dator" enligt honom :)
En sån vill jag ha, helst nu :)



Sen åkte jag t sambons garage och sa hej...
Passade på att städa min bil invändigt :)
På fredag ska den tvättas på utsidan, d behövs verkligen!!



Nu ikväll har jag städat i mina två "alltmöjligt skåp",
hängt tvätt, diskat och bakat "Drömmar"...

Dax att sova, så jag inte sover bort hela dagen imorgon!




Kommentera

Publiceras ej