Norrsken?

0kommentarer

Torsdag 17 Februari 2011



Började dagen med 11 km på träningscykeln!
Och frukost, som blev pizza sen igår och apelsinjuice :)

Sen tjafsade jag lite med sambon,
tycker dom plockar ihop och städar för lite hemma!
Så jag storstädat nedervåningen, innan jag åkte t jobbet...
Då är d är fint inför helgen :)

Ikväll blev d 5914 steg på jobbet!
Tror faktiskt att stegräknare kan bidra till att man arbetar effektivare, iaf om man tävlar med sina arbetskamrater :)

Sambon hade bäddat rent i sängen, och plockat ihop i sovrummet till jag kom hem! Och fixat middag, Hamburgare med strips :)
Så han är allt duktig oxå!



"I natt ska det vara sällsynt goda chanser att se norrsken i Värmland." enligt Vf.se. D vill jag se!
Så får nog sitta vaken i natt, och hoppas på att molnen blåser bort :)


Kommentera

Publiceras ej