142 Dagar kvar t Kungshamn!

0kommentarer

Onsdag 16 Februari 2011

Min sambo väckte mig klockan nio idag. Då hade han redan fixat eld i kaminen, så d va varmt och skönt att gå upp :)



Min snygga sambo, på flygplatsen i Bulgarien, Maj 2008.



Nu har jag bokat stugan t "Räkracet" :)
D blev Wiggersberg på Wiggersviks Camping i Kungshamn...
Längtar redan :)

Oxå har jag svarat på en medarbetarundersökning från Carema Care, är alltid svårt att svara på sånt tycker jag. Man borde kunna förklara sitt svar på vissa frågor. Men har svarat så gott jag kan iaf :)



Lånat en träningscykel av hyresvärden, så får vi se om vi använder den. Isf ska jag köpa mig den fina, praktiska, rosa från Rusta :)
Cyklat 30 minuter nu, d blev en tur på 10 km... Tummen upp!

Dax att göra sig i ordning, för en kväll på jobbet :)



Köpte batteri till min stegräknare idag,
och tog med mig den t jobbet.
Det blev 3809 steg på ett kvällspass mellan 16-21...

När jag kom hem hade sambon fixat hemlagad pizza... Mums :)

Nu blir d se "Law & Order", innan d är dax att sova!


Kommentera

Publiceras ej