Snö snö, ännu mer snö!!

0kommentarer

Torsdag 10 Februari 2011

Vaknade t ännu mer snö idag, vill inte ha mer!!

Lyckades se hela filmen igår kväll, utan att somna!


"Kommissarie Winter - Nästan död man", va jättebra :)
Men jag älskar ju att se svenska kriminalfilmer!
Den handlar iaf om en bil med skotthål, som hittas övergiven, och om några män som mördas runtom i staden. Och allt hänger ihop med ett försvinnande, som hände för 35 år sen. 3/5 Smurfar!


Nu blir d en varm dusch...
Innan jag ska väcka sambon, som vilar på soffan en timme.
Han har varit hos tandläkaren tidigt på morgonen, och rotfyllt en tand.
Helst skulle han nog vilja ha ett paket,
för att han va så duktig ;)

Sen lite frukost, innan jag åker t mamma en tur!



Varit i Charlottenberg en tur med mamma...
D gick inte fort, va inget roligt väglag att köra i :(
Skottat lite snö hos mamma, och fortsatte här hemma med..
D är inte kul! Om en timme syns d säkert inte att jag skottat iaf :(
Igår när sambon kom hem, hade vi tre älgar i trädgården, så nu går jag inte ut när d är mörkt ;) För jag tycker inte om älgar, dom är så stora!



Ska bjuda sambon på trerätters middag ikväll, så skulle åka på Konsum förut. Men precis ovanför våran backe, bara dog min bil. Allt blev svart! Va någon kabel som lossnat från batteriet...
Varför ska allt hända när sambon jobbar?!
Ringde sambon, men fattade inte hur jag skulle fixa d...



Så jag fick gå t Konsum, så d blev 20 minuters promenad idag iaf :)
När jag kom tebax t bilen, så startade den?!
Snälla Stefan hade varit där och fixat :)

När jag kom hem igen, började jag med maten. Och skulle se på "Halv åtta hos mig", men då hade tv-kanalerna snöat bort!!

Men nu har vi iaf ätit middag, och sambon har fixat tv-kanalerna igen :)
Så nu blir d slappa på soffan, sen sova!



Kommentera

Publiceras ej