Frukost på City

0kommentarer

Tisdag 1 Februari 2011

Vaknade klockan åtta, fortfarande lika trött som när jag somnade...
Gick upp och gjorde mig i ordning, och åkte t mamma...
Sen åkte vi t Arvika, och träffade min moster Ylva en snabbis :)



Mamma bjöd på frukost på "City Konditoriet"... Gott :)

På eftermiddagen åkte jag och sambon t Ch-berg, och gick en snabbtur på centret...
Köpte två filmer för 20 kr, billigaste shoppingturen jag varit på :)



Vi fikade på "Pannekakehuset" inne i centrum oxå... Super gott!
Sambon åt "Tex-Mex Pannkaka", och jag åt
"Pannkaka med glass och kolasås"...

Va hos mamma en snabbis igen förut, och hjälpte henne med datorn.
Nu har hon äntligen en bärbar dator, och internet fungerar igen :)

Sambon har åkt t jobbet... Så jag bäddar ner mig på soffan, och hoppas d går nått bra på tv:n :)



Vattenflaskan, datorn, tv-dosan och lite choklad på bordet!
Vovven i andra hörnet på soffan!
Brinner i kaminen och värmeljusen är tända!
Allt är ordnat för en natt på soffan :)


Kommentera

Publiceras ej