Alla hjärtans dag!

0kommentarer

Måndag 14 Februari 2011

Har kvalitétsmöte på jobbet kl ett idag, på min lediga dag!
Men chefen skull gå ist, så jag behövde inte åka dit. Snäll hon är :)

Sovmorgon tillsammans med sambon idag!



En promenad i d fina vädret :) Fick med sambon?!
Ser ju inte ut som han tyckte d va speciellt kul, men han tyckte d va gott iaf! Avslutade promenaden med en kaffekopp hos mamma :)

Hälsat på mormor oxå, hon hade sytt ett par grytlappar t mig :)



När jag kom hem hade jag beösk, igen, så nu ska jag köpa mig en träningscykel! För jag ska inte gå på promenad ensam, innan d blir vår!


Alla hjärtans dag firar vi med Pannkakor och vaniljglass, t middag :)


Hade gärna haft färska jordgubbar t :)
Men d hade dom ju inte på affären... Längtar tills d blir sommar,
då kan jag gå ut i mitt eget jordgubbsland och plocka färska gubbar :)


Kommentera

Publiceras ej