Längar efter sommar!

0kommentarer

Tisdag 15 Februari 2011

Trött på snö!!

Har ringt och kollat stugor i Kungshamn nu på förmidaggen...
Tänkte vi skulle åka dit i år igen, när d är "Räkracet" 8-10 Juli.
D får nog bli samma camping, alltså "Wiggersvik´s Camping".
D blir antagligen en stuga på Wiggerbergs (6 bädds stuga) eller Badvägen (5+1 bädds stuga), svårt att bestämma mig :)



Och d beror ju på hur många vi blir som åker oxå, men d blir iaf jag, sambon och Sundin :) Och d blir Wiggersvik!

Nu ska jag åka t Årjäng, Apt-möte (personalmöte) klockan två, sen jobba kvällen!



Va ett bra Apt-möte idag, lite olika informartion om schemaläggning, mat, osv. Och dax att välja semesterperiod, jag ska ha semester vecka 25-28 tror jag. Brukar bara ta två veckor, men tror jag ska ta fyra i år :) Passar ju perfekt, ledig midsommar och räkracet :)
Och förra året va d ju finast väder då, resten av sommaren regnade d ju i stort sett bara :(

Färgat håret pärlblond, men sitter med handduken än,
så ska bli spännande och se hur d blir :)
Fixat kvällsmiddag oxå, spagetti med strimlat kött i sweet chili sås...
Så nu blir d mat och se på Csi Miami :)



Kommentera

Publiceras ej